dinsdag 17 augustus 2010

3 weken oud / jong ?

3 weken oud, of moet ik zeggen jong ? Het lijkt wel of ik m'n hele leven niks anders gedaan heb dan bloggen en kaartjes maken, en dan kijk ik terug en ik sta versteld hoe snel alles gaat, maar dat het echt nog maar 3 weken geleden is dat ik hiermee begon. Tijd voor de stand van zaken :
Aantal bezoekers (of pagina openers) : 2850 ongeveer
Aantal volgers : 54 !!
Aantal berichten van mij : 35
Aantal gewonnen candy's : 2
Omdat jullie, volgers echt wel van belang zijn voor mij, en allemaal gezien mogen worden, heb ik jullie deze week onder mijn naam gezet. Bedankt !! Jullie geven me heel veel steun en positieve stimulans om echt verslavend verder te doen !
Candy's winnen stond nu nog niet bepaald op mijn verlanglijstje, was zeker meegenomen, maar ik had dit nooit durven dromen ! Wat een geluk !
Ik ben dus heeel heeeeel heeeeeeeeeel blij ! Is dat een beetje te merken ?
Heel veel liefs,
Martina

1 opmerking:

patricia zei

hoi martina
ik heb dat ook wie had dat kunnen denken dat ik nu al 117 volgers heb ik sta er nog versteld van
doe zo verder
en nog slaperige groetjes patricia