donderdag 23 september 2010

Kerstkaarten 2

Goeiemorgen iedereen
wat een prachtige dag was dat gisteren !!! Super om uw batterijen nog een keer op te laden, gewoonweg fantastisch ! Daar word je automatisch goedgezind van nietwaar en eh.... dat noemen ze herfst deze keer ?
Ik denk dat we op school dringend de kenmerken van de seizoenen moeten aanpassen, want hier klopt niks meer van ! Hahahaha.....
Kerst dus..... Tja, in mijn 'geforceerde' kerststemming, maakte ik de onderstaande kaart. Jawel, weer een schudkaartje. Blijkbaar voor velen een beetje sentiment. Ik ben eigenlijk schudkaarten blijven maken en merk dat het nog steeds veel succes heeft bij de mensen, bij deze....
De achtergrond van de kaart en het 'raampje' is van My paper world gedrukt met Distress Ink 'old paper' (en eh... jawel, gekocht op de beurs in Den Bosch !!); Cirkelsentiment is van Limited Edition; vogeltje is van Inkadinkado, ingekleurd met copics; de blauwe schudbolletjes komen van tuincentrum Van Gastel; sentiment is van Stamping Up; lint is van bij Schleiper; raampje gemaakt uit vellum.  Het hartje in het bekje is met rode stickels opgevuld.
Ik vind het prima geslaagd, maar of ik er 150 van zal maken, zal nog afwachten zijn....
Nog een hele fijne donderdag,
liefs, Martina
x

15 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik weet dat dit veel werk is, maar het resultaat mag er zijn, schitterend.

groetjes jolande

Anneke. zei

Wauw, ik vind hem prachtig!

Groetjes Anneke.

Anita zei

Geforceerd of niet het blijft een mooi kaartje ;) Groetjes, Anita

Monique zei

Wat een pracht van een kaart!
Héél mooi!
groetjes

Jenny zei

Wauw... Heel mooi hoor. Heb zelf nog nooit een schudkaart gemaakt, maar zou het nu ook wel eens willen proberen.

Groetjes,
Jenny

Lil Daffodil zei

Hi Martina.
I lov ethe layout on this card. Beautiful colour and a gorgeous image.
Hugs,
Fiona x

Unknown zei

Prachtige kaart zeg zonde om te versturen :-)

Jane zei

I don't how you do it...creating something different & beautiful everyday...XX

Karen zei

Hoi,

Prachtige rustige kaart! Ziet er super uit.

Groetjes,
Karen

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

Gr...Bep

Lindsey zei

I LOVE this! So classy and elegant!
Linds x

chantal zei

pracht van een kaaer
liefs Chantal

Margo zei

Prachtige kaart hoor!
Groetjes
Margo

maxine zei

This is beautiful

Anneke zei

Spijtig dat het goede weer niet van lange duur was! Maar je schudkaart is weer geweldig :)
Zo leuk!!
Groetjes Anneke