dinsdag 14 september 2010

Kopje thee ?

Goeiemorgen iedereen !
Vandaag een kleurrijke kaart, blauw is de boodschap ! Het was niet makkelijk om iets te bedenken met al die leuke stempeltjes. Dat heb ik dus vaak, ik koop lekker een stempel, denk op dat moment waaauw, en dan kom ik thuis en dan weet ik helemaal niet wat ik ermee moet doen.... Dan surf ik op het internet rond en plots, een combinatie van een aantal ideetjes, maakt dan dit kaartje. Hopelijk vinden jullie het ook wel leuk.
Stampelset van Lizzie Anne (van de beurs in Den Bosch, jaja, we zijn nog niet rond met mijn aankopen....), gekleurd met copics; knoopjes van 'Boekenvoordeel' (ze hebben nu een actie lopen 3 halen, 2 betalen, dat laat je toch niet zomaar liggen, vinden jullie ook niet ?); het papier is van Papermania; het kannetje krijgt een dimensie door wat Pod Modge op te doen, zo blinkt ie lekker en valt hij een beetje extra op.
Hopelijk vinden jullie dit ook leuk, want ik vond het wel leuk om te maken, helemaal eens iets anders weer....
En morgen, komt er meer ....
Veel liefs, Martina
x


15 opmerkingen:

Karen zei

Goedemorgen Martina,

Wat een creatieve kaart weer. Leuk dat de theepot in 3 deeltjes weer op de kopjes terug komt. Hardstikke goed gedaan. Ben vandaag vrij, het giet hier, dus misschien kan ik ook nog even aan de knutsel :-)

Groetjes,
Karen

Anneke. zei

Heel apart, mooi! Je moet er maar opkomen.
Groetjes Anneke.

Lia zei

Heel mooi gedaan Martina, leuk bedacht.

Groetjes Lia

Anita zei

Goedemorgen, Mooi kaartje geworden. De knoopjes heb ik ook gekocht bij boekenvoordeel en wat papier enzo. Ik heb ze alleen nog niet gebruikt. Nu heb ik meteen weer nieuwe ideetjes. :) Groetjes, Anita

lalkygirl zei

fantastic card martina,i love the blue shades and the gorgeous papers,the apetures look fab with the cups behined.
happy crafting,
its sooo windy here in wales too
lalktgirl x

Monique zei

Mooie kaart!
Knap ontwerp en leuke stempeltjes!
groetjes
Monique

Lil Daffodil zei

Hi Martina ,
I love this blue aperture card. The cups and teapot are fabulous. Brilliant work.
Hugs,
Fiona x

Jane zei

What an original idea & I love the turquoise colours!!

Gwendolyn zei

Gaaf kaartje zeg! Mooi kleuren en gaaf idee!

Wendy ten Hove zei

Hi Martina,

Heel leuk kaartje! Super knoopjes zijn dat, ik moet ook eens daar gaan kijken, hi hi. Ik lust wel een kopje, hoor! Gezellig! ;-)

Groetjes,
Wendy

Bumbles and Fairy-Tales zei

Oh, Martina, what a stunning card! Love the color and glossy accent! Beautiful work :)
Thank you for all of your sweet comments to me!
hugs to you, margie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super je kaart, leuk om naar een echte theeleut te sturen, prachtig de blauwe tinten.

groetjes jolande

Liz's creative corner zei

This is fantastic, love the images, colour and shine,thanks for your lovely comments, hugs Liz xx

Martina zei

Hi Martina =)
What a great card you have done! I am more the coffee addict, but I love this tea card!! =) Great colours!
Martina

Anoniem zei

Ik vind dit een super mooie kaart! Ik hou daar wel van in 1 kleur tint!
Mooi gedaan hoor!