maandag 20 september 2010

Leuke schudkaarten

Goeiemorgen iedereen !
Het weekend was fijn, maar mooie liedjes duren niet lang.... Vandaag 2 kaartjes die ik vrijdag reeds gemaakt heb. Met een beetje kleur nu. Was vrijdag blijkbaar in mijn 'witte' bui.... Zolang het maar geen 'boze' bui wordt hahahaha....
Volgende kaartjes werden op gewoon wit papier gemaakt van Clairfontaine; achtergrond is van Kars (leuke stempels, ze zijn lekker groot, zodat bijna heel je oppervlakte - zelfs een kaart van 15 cm !- opgevuld wordt !; de stempel midden is van Marianne Design (is het een muis ? een beertje ? ik weet het niet, mijn dochter ook niet, wie wel ?), ingekleurd met copics; sentiment is van Kaiser (gekocht op de beurs in Den Bosch), bloemetjes uitgestanst met Joy; paars lint van Casa; groenig lint van de rommelmarkt. Alles werd bestempeld met Distress Ink. De bloemetjes in het raampje waren oorspronkelijk zilver, die heb ik met copics de passende kleur gegeven.
Ik wens iedereen nog een fijne start van de week en tot morgen!!
Groetjes, Martina
x

14 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke schudkaarten heb je gemaakt.
leuk gedaan met de achtergrondstempel.
Ik denk dat het een beertje is, ik zie geen lange staart, zoals bij een muis.

groetjes jolande

Anneke. zei

Leuke kaarten!

Groetjes Anneke.

Lia zei

Ik vind het een beertje ja, toevallig heeft hij beetje grote oren.maar ze zijn allebei heel leuk Martina.

groetjes Lia

patricia zei

hoi martina
wat is het een leuke kaart
groetjes patricia

Anita zei

Hoi Martina, Leuk die schudkaarten! Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb ook geen idee hoe je dat maakt. :) Weer iets nieuws om me in te verdiepen. haha. Ik ben eerst nog druk aan het oefenen met het inkleuren van stempels! Deze twee zijn weer prachtig! Groetjes, Anita

Monique zei

Leuke kaartjes!
groetjes

Wendy ten Hove zei

Hi Martina,

Wat een leuke kaartjes! Geinig dat je ze kunt schudden, leuk gemaakt! Ik denk dat het een muis is, beetje grote oren voor een beer, maar goed, wel een beregoeie kaart, hi hi! Je zei dat je alle ingrediënten van mijn kaart ook thuis hebt liggen, lijkt me wel grappig, hoor, als jij ook zo'n kaart maakt, of een hele andere, met dezelfde dingen? In elk geval zou ik me vereerd voelen als iemand mijn kaart zou 'namaken'. Vind ik eigenlijk geen probleem, zolang het maar voor eigen gebruik is en niet voor iets commercieels. Sommige mensen hebben heel uitgebreide regels op hun blog. Maar ja, die mensen doen het dan ook meer als werk, misschien eigenlijk wel logisch. Nou ja, wat een kletsverhaal! ;-)
Hele fijne week voor jou, Martina!

Groetjes,
Wendy

chantal zei

twee leuke kaarten. Is het een Beer? Is het een muis? nee dat is het niet! Het is olifantenbeer die je daar ziet.....
Vroeger veel schudkaarten gemaakt, moet dit echt terug doen. Knap hoor!
liefs Chantal

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
These are beautiful cards. I lov ethe design papers and the images are so beautifully coloured.
Hugs,
Fiona x

Jane zei

More stunning cards...you're a busy girl!!xx

Lindsey zei

Oh gorgeous! I love thei mage and the papers and the shaker style. Thanks for sharing!
Linds x

Anneke zei

Heel leuk die schudkaarten!
Was er vroeger ook zot van :) hihi..
Heb nog veel van die bolletjes voor erin te doen liggen! Dus misschien waag ik me er ook weer eens aan :)
Groetjes Anneke

Sonja zei

Dag buurvrouw,

Ze zijn schattig ... en het kaartje met de beige kleuren vind ik nog mooier als het andere, alhoewel ze identiek ogen ;) Het zal aan de kleur liggen ...
Ik heb ook gelezen dat je van Deurne bij Antwerpen bent, mss ben je wel een buur !

groetjes,
Sonja

Margo zei

Hoi Martina,

Wat een leuke kaartjes zeg !!!
Da's weer prachtig hoor !!!!
Liefs
Margo