woensdag 27 oktober 2010

Halloween Magnolia

Goeiemorgen allemaal !
vanavond gaat mijn candy getrokken worden, morgen maak ik de winnaar bekend. Dus als je nog snel wil meedoen, het kan nog tot ongeveer 21 uur vanavond.
Vandaag krijg je nog een kaartje in herfsttinten, maar ook een wat Halloween getinte Magnolia. Een afdrukje dat ik een tijdje geleden kreeg van Margo (bedankt !). Ik had jullie beloofd dat ik jullie zou 'vervelen' tot het herfstpapier op was, en het is bijna zo ver =)
Stempel Magnolia, gekleurd met copics; papier van Kruidvat; sentiment van bij Elke Verschooten; strookjes met randpons van Martha Steward; bloemetjes gemaakt met creatables; blaadjes met EK pons.
Bedankt voor je bezoekje, wil je een reactie achterlaten, dat kan, ik lees hem graag !
Groetjes, Martina
Tot morgen !





20 opmerkingen:

Karen zei

Alweer zo een geweldig kaartje! Ik vind de kleuren nooit vervelen hoor. Ik hou juist van deze kleuren.

Groetjes,
Karen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mij verveel je niet hoor met je herfstpapier, ik zit te genieten, prachtig.

groetjes jolande

Anita zei

Herfstpapier gaat niet snel vervelen hoor. ;) Weer zo'n geweldig kaartje.

Karin zei

Hello Martina,
Vervelen??? Wat is dat? Nee hoor, je verveelt ons nooit. Je kleuren zijn fantastisch gecombineerd. En je stempeltje is zo mooi ingekleurd.
Groetjes uit Oostende,
Karin

Marianne zei

Ik ben nog gaan kijken of ik nog aan het "herfstpapier" kon komen.... helaas! Ene Martina had alles opgekocht LOL.
Vandaar dat jij nu van die geweldige mooie herfstkaartjes kan maken. Ze zijn weer fantastisch!

Lia zei

Schitterende herfstkaartjes Martina, en vervelen doen de herfstkleuren nooit bij mij hoor.

Groetjes Lia

Monique zei

Hele mooie kaartjes zijn het geworden!
En de kleuren..... die vervelen nooit hoor!
Het is allemaal heel mooi gecombineerd.
groetjes
Monique

Sanne zei

Wow, wat zijn dit mooie kaartjes geworden! Vind die bloemen zo bij elkaar helemaal geweldig!

Liefs Sanne

Anke zei

Wat een mooie kaartjes. Mooie herfstkleurtjes.
liefs Tessa

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
These are such sweet cards. I love the colours and Tilda is really beautiful.
Hugs,
Fiona x

Wendy ten Hove zei

Hoi Martina,

Wat een leuke kaart! Erg mooi, vooral al die bloemen bij elkaar vind ik helemaal super, geweldige kleuren zo! Spannend, vanavond wordt jouw winnaar getrokken!!!

Groetjes en fijne middag,
Wendy

Simone zei

Erg mooie kaartjes weer

Groetjes Simone

Anoniem zei

Prachtige kaart! De bloemetjes erbij zijn zo geweldig. Heel mooi gedaan.

-xxx- Myriam

chantal zei

wat een mooie kaart! Die kleuren zijn echt fantastisch en die bloemenpracht is hierop super
liefs chantal

Wishcraft zei

Oh these are lovely - great colours, sweet image and LOVE all those flowers :o) Lisa x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Sonja zei

Prachtig kaartje, mooie kleuren, mooie samenstelling ! Dat herfstpapiertje ken ik ergens van ...

groetjes,
Sonja

Anneke zei

Wat zijn ze weer leuk :)
En mij verveel je niet met dit leuke papier!
Groetjes anneke

Lisa zei

This is beautiful! You have colored this image perfectly and the colors are stunning - well done!! I *love* it :)

Margo zei

Hoi Martina,
ze zijn super-schattig, ben zelf ook dol op deze stempel :)
Heel leuk de bloempjes met de knoopjes erop !
Groetjes
Margo