maandag 15 november 2010

Sokkeninspiratie

Goeiemorgen allemaal !
Ik hoop dat iedereen ondertussen alweer droge voeten (en meer) heeft, want het is wel geweest vind ik. Genoeg nattigheid gehad voor de rest van de.... week / maand / jaar ??? Jammer dat we het zelf niet te kiezen hebben nietwaar ?
Toch een nieuwe kaart. Een kleurencombinatie van .... mijn nieuwe sokken !!! Jawel ! Ik vond de kleurtjes zo mooi bijeen passen, dat ik het ook probeerde op mijn kaartjes. Vermits ik hier helemaal geen dessinpapier van had, heb ik het zelf gemaakt. Eerst stempelen met Color box, reliëfpoeder en met de heat gun er op, nadien besmeren met Dstress Inkt. Dus het merk van papier is van ... Martina ... (ik doe ook bestellingen hahahaha...); rond sentiment is een beetje moeilijk leesbaar op de foto, in echt is het wel beter van Hampton Art en recht sentiment van Hero Arts; lintjes van Action en Casa; bloemetjes en knoopjes van ongeveer overal...
Nog een hele fijne start van de week, tot morgen !
Groetjes, Martina
x


16 opmerkingen:

Lia zei

Nou dat heb je supeleuk opgelost Martina, zit je toch niet zonder papier haha.

groetjes Lia

Margo zei

Wat een leukerdje Martina, dat moeten dan ook hele mooie sokken zijn :)
Dat papier dat zou een hit kunnen worden hoor!
Ik vind het erg geslaagd !
Fijne week !
Groetjes
Margo

Anita zei

Hoi Martina, WOWWWW! Wat een schitterende kaart. (en leuke sokken ook denk ik...) Daar heb je veel werk aan gehad. Groetjes, Anita

Anneke. zei

Mooi, Martina! Waar inspiratie niet vandaan kan komen ;lol)
Groetjes Anneke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart Martina!!
Het is hier nu even droog, gelukkig!! Maar maak er toch lekker een scrapdagje van :-)
Groetjes!! En een fijne dag, Yvonne

Hilde Suykerbuyk zei

leuk kaartje martina, wat een goeie tip ook! als je effe geen inspiratie hebt kijk om je heen en voila!!
gr, hilde

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
I love the colours and layout on your card. the embossing is fantastic. Gorgeous card.
Hugs,
Fiona x

Karen zei

Hoi martina,

Haha, waar haal je het vandaan. Je maakt

Karen zei

oeps, ik drukte te snel op verzenden. Ik wilde dus zeggen,je maakt zulke originele dingen en inspiratie uit je sokken??? GEWELDIG!

Groetjes,
Karen

Sapipzi zei

Wat heb je dat toch weer mooi gemaakt Martina!!

Liefs, Margo

Monique zei

Hallo Martina,

Eventjes er tussen uit geweest, maar ben er terug hoor!
Wat zijn dit weer mooie creaties!
Bedankt voor je mailtje!
groetjes
Monique

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Martina.

Liefs Riet.

Aleida zei

Mooie kaart, leuk papier.
Ik las vanochtend in de krant dat jullie je portie regen wel weer gehad hebben...... Wat een overlast!
groetjes,

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat ziet er geweldig mooi uit, wat een details en prachtig je papier.
ik ben nu wel nieuwsgierig nar je sokken,

groetjes jolande

Anke zei

Wat leuk met die knoopjes.
liefs Tessa

chantal zei

wat een leuke kaart. Mooie kleuren
Je eigen papierlijn, leuk!
liefs Chantal