woensdag 12 januari 2011

Lente in zicht ?

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een lentekaartje of is het een beetje Valentijn getint ? Wie weet.
In ieder geval, afdrukje Magnolia (eens gekregen van Margo, bedankt hoor !), ingekleurd met copics; papier van Marianne Design; sentiment van Hero Arts; lint van Hema; hartjes weet ik niet meer.
Laat het zachte weer nu maar komen, maar niet overdrijven, het blijft nog winter...
Ik bedank jullie voor je bezoekje en morgen ben ik er weer, met meer !
Heel veel liefs, Martina

14 opmerkingen:

Els zei

Heel lief kaartje en de lente mag van mij komen hoor. Gr. Els

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, ik heb wel zin in de lente en Valentijn zou ook nog kunnen.

groetjes jolande

Anneke. zei

Leuke, vrolijke kaart, Martina.

Groetjes Anneke.

Lia zei

Leuk om hier mijn dag mee te beginnen, daar wordt je echt vrolijk van!

groetjes Lia

Monique zei

Leuke frisse kaart!
groetjes
Monique

Anneke XOXO zei

De lente mag inderdaad komen, maar ik vrees dat we er nog lang op zullen moeten wachten. Weet je nog hoeveel sneeuw er vorig jaar is gevallen in februari, die maand moeten we nog voorbij... Gelukkig kunnen mooie kaartjes het lente-gevoel al brengen :o)

femke zei

heey martina,

ik heb hier weer een aantal prachtige kaartjes gezien!!!

groetjes femke

Lia zei

Gezellige Valentijn-lentekaart ja dat vind ik ook!
Laat de lente maar komen, dan kunnen we meer naar buiten.

Groetjes Lia

peggy zei

Hele leuke kaart, super toffe kleuren ...laat inderdaad het zachte weer maar komen !!!

Grtjs Peggy

Hilde Suykerbuyk zei

mooi kaartje weer martina, en ik ben het helemaal met iedereen eens. Laat de lente meer komen!!
gr, hilde

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
I love the beautiful pinks on this card and Tilda is just beautiful. Brilliant card.
Hugs,
Fiona x

Aleida zei

Het is ander nog maar net winter! Ook al hebben wij in de herfst veel sneeuw gehad!
Je kaartje is heel mooi.
groetjes,

Enfys zei

Hi Martina, your cards are delightful. Thanks for joining in with my blog party! Good luck.
hugs
Enfys

Anoniem zei

Wat een lief, zomers kaartje! Mooi.

Liefs, Myriam