zaterdag 12 februari 2011

Eentje uit de oude doos ! Kiekeboe !

Goeiemorgen allemaal !
Te kort aan tijd om te knutselen en te bloggen, dat kan wel eens gebeuren natuurlijk. Nu is het weer zover.... Maar ik heb er nog wel uit de oude doos, dus ik laat jullie niet op jullie honger zitten, goed he ?
Ik had hem bij nader inzien kunnen gebruiken voor woensdag, maar laten we het zo stellen, hier heb je wat inspiratie....
Afbeelding is denk een digi stamp van ergens, ingekleurd met Art Graphic Twins; sentimenten zijn van Eline Pellinkhof.
Vandaag hoop ik tijd te hebben om nog wat kaarten te maken, zodat ik weer een voorraadje heb voor de komende week. Het idee voor het kleurenkaartenteam begint stilletjes aan vorm te krijgen...
Je kan je nog steeds aanmelden rechts in mijn sidebar.
Vele groetjes en voor die morgen Valentijn vieren, veel plezier !
Martina
x

20 opmerkingen:

Marit zei

Hoi Martina,

Wat een vrolijk kaartje, grappige digi is dat zeg! Fijn weekend!

Marit

Margo zei

Wat een leuk kaartje Martina!
Hopelijk heb je snel weer wat tijd om te knutselen, ik word er zelf altijd een beetje chagerijnig van als ik te lang niet kan knutselen :)
Fijn weekend !
Liefs
Margo

Monique zei

Wat is dit een knappe kaart!
Heel mooi hoor!
groetjes
Monique

femke zei

heey martina,

ik had al ff niet meer op je blog gekeken maar ik zie weer een aantal prachtige creaties!!!

groetjes femke

Els zei

Hihi grappig dit kaartje.
Groetjes Els

Lia zei

Nou maar dat is een hele leuke oude doos kaart hoor, grappige dig,

groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke, grappige kaart, Geweldig.

groetjes jolande

Marjo zei

Wat een geinige stempel en dan zo leuk verwerkt. Groetjes Marjo

Christina zei

Dat is een schitterende kaart Martina!
Groeten Kristel

Anneke zei

Wat is die grappig Martina :) En zo simpel, maar toch ook heel leuk!!
Groetjes Anneke

Hilde Suykerbuyk zei

hij is supergrappig martina, enne ik heb geen inspiratie meer nodig! de mijne is al klaar voor woensdag!
gr, hilde

Roelie zei

euh, valentijn is niet morgen maar maandag, toch...??? En hij was inderdaad zeer geschikt geweest voor de kleurenoproep grijs.
Groetjes Roelie

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
This is a really fun card. I love the image and the aperture. Fabulous.
Hugs,
Fiona x

Sonja zei

Het kan ook "eendje uit de oude doos" zijn. Wat een leukerd zeg, hij laat direkt zijn achterste zien. Tof !


groetjes,
Sonja

PS : de muizenvanger is dan toch op bezoek geweest ?

CraftyC zei

Such a fun card Martina, love the aperture!
Clairex

Tinie zei

Wat een grappig kaartje, heel leuk!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Hallo Martina,
Superleuke kaart! Zo zie ik ze graag, een leuke stempel en anders niet teveel franjes! helemaal mijn ding!
Groetjes Christine

Marian zei

Wat een prachtige slimme kaart
Groetjes

Nora zei

Een tof kaartje!! Grappig hoe het kopje door het gaatje loert :o)

Enny zei

Wat een leuk kaartje, goed gevonden !!
Groetjes Enny