zondag 20 februari 2011

Paars - blauw

Goeiemorgen iedereen,
in dezelfde stijl als gisteren, met ongeveer hetzelfde papier.(oeps volgorde van berichten verkeerd ingesteld, de kaart van gisteren, wordt dus de kaart van morgen... ) Ik vind de combinatie van deze twee kleuren wel geslaagd. De bloem is een restje van de kaart van gisteren; stempel van Stamping Up, gedrukt met paarse Color Box; sentiment is ook van Stampin Up; lintje wat opgefrommeld door er een draadje uit te prutsen en aan te trekken.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe !
Groetjes, Martina


15 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart.

groetjes jolande

Marjo zei

Ik ga weer proberen een reactie achter te laten. Ik moet bij jou altijd 5 keer indrukken voordat het wordt geplaatst, zo vreemd.
Maar mooie kaart geworden, mooie combinatie.

Unknown zei

Mooie kleuren combi.
Leuke stempel.
Fijne zondag Groetjes Brigitte

SandraR zei

Wauw, leuke kaart, zeg!

Fijne dag nog.

Groetjes, Sandra

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
Your design papers are gorgeous and the stamped flowers are beautiful. This is a wonderful card.
Hugs,
Fiona x

Lia zei

Hoi Matina,

erg leuk weer. Dat met dat lintje opfrommelen is me nog niet gelukt, toch iets te veel prutsen voor mij ben ik bang.
Ga het wel nog eens opnieuw proberen, ooit.....

groetjes Lia

Lia zei

Mooie kaart, ja paars he? Heel leuk gedaan,

groetjes Lia

Jane zei

I love that gorgeous blue paper you've used, very pretty flowers too xxx

Margo zei

Die kleuren zijn inderdaad erg leuk tesamen !
Mooi kaartje !
Liefs
Margo

chantal zei

één van mijn favoriete stempels. Dus ja supermooie kaart.
liefs Chantal

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Anneke. zei

Dit is een prachtige kaart! Mooie stempel.
Groetjes Anneke.

Unknown zei

Such a cute card! Love the colours of it =)

Hugs
Malin

Debbie Stip zei

Mooie kleurencombi en superleuk resultaat!
xDebbie