dinsdag 26 april 2011

Stampin Up meets Tim Holtz

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een soort vintage kaartjes. Ik vind het nog steeds niet makkelijk, maar doe wel een verwoede poging, nietwaar ?
Papier van Tim Holtz; de afdrukjes zijn van Stampin Up, het bovenste afdrukje rechts is van Tim Holtz; op het witte lint ook een afdruk van een meetlint van Stamping Up, gedrukt met Distress Ink; sentiment is op melkpapier gedrukt met stempels van Hero Arts.
Het lint blijft jammer genoeg niet zo goed plat met de plooien, heeft er iemand een lijmtip ? Heb al vanalles geprobeerd.... Laat maar komen, alle goede raad.
Morgen gaan we weer voor het kleurenkaartenteam aan de slag ! Ben benieuwd naar jullie resultaten !
Tot morgen,
groetjes, Martina




21 opmerkingen:

Unknown zei

Erg leuk kaartje heb je gemaakt.
OOk de kaarten hieronder zijn prachtig.
Het Tilda kaartje heel lief en de mannen kaart heel stoer. De fietsen digi is super.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Marit zei

Hoi Martina,
Wat mij betreft is je poging geslaagd hoor! Ik vind het superkaartjes geworden!

Glue dots of hobbylijm voor het lint? Maar dat heb je vast al geprobeerd..

Groetjes,
Marit

Margo zei

Hoi Martina,
wat zijn ze leuk geworden !
Heb je al Tacky Glue gebruikt ?
Die zal er eerst door komen piepen maar die droogt wel mooi op heb ik ondervonden en kleeft als de beste !
Liefs
Margo

Colien zei

Mooi kaartje!
Mijn lijmtip is dezelfde als van Margo: Tacky Glue. Ideaal, want je ziet er niks meer van als het droog is.
grtz.Colien

SandraR zei

Leuke kaarten, Martina! Mooi gemaakt weer.

Fijne dag en tot morgen! :-D

Liefs, San

Anneke. zei

Het is je heel goed gelukt, hoor!

Groetjes Anneke.

Vicky zei

These are fabulous hun love the vintage feel.

Lotsa hugs Vicky xxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super kaartjes heb je gemaakt, heerlijk vintage, ik gebruik altijd tacky glue, lijmt echt alles vast en droogt transparant op.

groetjes jolande

Desirée-ScrapDees zei

ik gebruik altijd dubbel zijdig plakband, maar of het dan te plat wordt? het is te proberen!
Mooi kartje hoor!

Desirée-ScrapDees zei

kaartje dus hihi

marjoleincreatief zei

Ik zeg Tacky Glue bij voorkeur de sneldrogende paarse fles!!!!

Doe ik ongeveer alles mee behalve papier...

Groetjes marjolein

Anoniem zei

haha, leuke titel van vandaag Martina!! Wat een heerlijke kaart! Ik vind de "naai-trend" zo leuk! Je hebt er echt wat moois van gemaakt!
Inderdaad zou ik Tacky Glue gebruiken!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Sonja zei

Je kaart is toch super hoor ... Misschien moet je er zelf nog aan wennen aan die vintagestijl.
Zoals vorigen al gemeld hebben, is er maar één oplossing : tacky glue.

groetjes,
Sonja

Liz's creative corner zei

Wow hun these are fab, love your vintage look, great detail, hugs Liz xx

Jolanda Cuper zei

Geen zorg het is echt een prachtige kaart!
Groetjes Jolanda.

chantal zei

je kaart is erg mooi geworden. Die tim Holtz zijn prachtig! Liefs Chantal

Gemma zei

Wat een mooie kaartjes, helemaal leuk dat centimeter lint! Groetjes Gemma

Enny zei

Dat is heel mooi geworden !! Buiten Tacky Glue kan je eventueel ook nietjes gebruiken, dat doet Tim Holtz ook....

Marian zei

Het is je prachtig gelukt hoor
Groetjes

Christine zei

Prachtige kaart die volgens mij goed geslaagd is! Ik gebruik ook dikwijks tacky glue, voor mij nog steeds dé béste lijm!!
Liefs
Christine

Mary Anne / MA54K zei

Wonderful sewing theme cards! Love the collage look!