zaterdag 1 oktober 2011

Enjoy the journey

Goeiemorgen iedereen,
vandaag eens iets anders dan anders.... Op Kraft papier, rechtstreeks gestempeld en ingekleurd met potloden. Wit is dan natuurlijk een vanzelfsprekende kleur om te gebruiken, vind ik.
Stempel is van Kaisercraft, ingekleurd met potloden; sentiment is van Tim Holtz; wolkjes uit vilt geknipt; 'gras' met de pons van Martha Steward; blaadjes met SU stans.
Ik vond het wel een keertje leuk om te doen, dus misschien komt er nog wel een volgende keer....
Heel veel liefs en vergeet de candy niet,
groetjes, Martina
x


Deze doet mee met
Coloured pencils :  Designed2Delight.com/blog

19 opmerkingen:

Els zei

Schitterend wat weer een mooie kaart en zo leuk dat vogeltje op het zadel. Prachtig!! Morgen maar weer fietsen? Groetjes Els

Cornelie zei

Mooi is dat hè op kraft! Erg mooi geworden!! Heel leuk kaartje!
Groetjes Cornelie

Anneke zei

Ik vind kleuren op kraft toch altijd zoo mooi!!
En je kaartje is ook zoo leuk :)
Groetjes Anneke

celia zei

Heel knap!

Marjan zei

Oooh, MOOI!! Heel gaaf kaartje, Martina!

Groetjes, Marjan

carla zei

Zo apart en supermooi.
Groetjes,
Carla

Unknown zei

Awww how pretty this is, I love the white colour on the kraft, looks so beautiful xxx

Lia zei

Heel mooi gedaan hoor, ik denk ook steeds, dat moet ik ook eens doen, alleen het blijft bij denken.........

groetjes Lia

corryskaart zei

hoi martina
erg leuke en mooie kaart en zo grappig om nu een witte fiets te zien
groetjes van corry

Heike zei

This is such a beautiful project. Love it! x

Riet zei

Wat een schitterende kaart Martina,super stempel,mooie kleuren.

Liefs Riet.

Aleida zei

Wat een geweldige fiets! Echt iets voor met dit mooie weer!
En je candy vergeet ik niet, hij staat al op mijn blog.
groetjes,

GerJanne zei

Hoi Martina,

superleuk zo! Direct op kraft en dan inkleuren. Heel leuk.
En dan de stempel, grappig met die omgekeerde e...

GerJanne

Christine zei

Prachtige stempel vind ik dit en op kraftpapier geeft het toch een tikkeltje meer!
Liefs
Christine

Margo zei

Wat prachtig Martina !
Liefs
Margo

SandraR zei

Heel erg mooi gemaakt, Martina! Erg origineel!

Liefs, San

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Vind het heel mooi uitkomen op dat kraftpapier. Dat wit steekt mooi af.

Groetjes Astrid.

Anke zei

Wat leuk op kraftpapier.
Heel mooi gemaakt.
liefs Tessa & Anke

Jolanda Cuper zei

Wow prachtig met die fiets! Heel mooi gedaan!
Groetjes Jolanda.