woensdag 11 december 2013

Geboortekaartjes

Goeiemorgen iedereen,
tussen de kerstcreaties door, worden er ook nog kindjes geboren... Daar hoort natuurlijk ook een geboortekaartje bij.
Ik ging aan de slag met een mal van Stampin Up (waar ik al een tijdje verzot op was) en haalde mijn Boofle nog een keertje boven. Vind hem ongelooflijk lief en leent zich om in verschillende kleurtjes te gebruiken.

Mal : Stampin Up
Papier : Tim Holtz
Hartjesborder : Lin en Lene
Stempel : Boofle, ingekleurd met Distress Ink makers
Sentiment : Darkroom Door
Sentiment binnenin : Joy

Ik wens iedereen nog een hele fijne woensdag toe en tot de volgende,
bedankt voor jullie bezoekje en reactie !
Groetjes, Martina
x









21 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zijn ze schattig, mooi gemaakt.

groetjes jolande

Mariken zei

Ze zijn geweldig! En Boofle...zo leuk!
Groetjes Mariken.

Unknown zei

Wat een mooie kaarten. Mooie mal van SU. Leuk!
Groetjes Saskia

Je@net zei

Wat een lieve kaartjes, super schattig!

Els zei

dit zijn hele leuke babykaartjes en zo leuk met dat afdrukje op deze manier. De tekst stempel is natuurlijk ook heel gaaf.
Fijne dag engroetjes, Els

Lia zei

Ze zijn heel lief zeg, leuk model zo,
groetjes Lia

Monique zei

Wat een geweldig lief kaartje!
Die snijmal staat ook op mijn verlanglijstje!
groetjes

Ans Gilbert zei

Super..Martina,
wat zijn ze leuk, mooie mal en Boofle is zo schattig, 2 prachtige babykaartjes, liefs Ans

franicsa zei

inderdaad deze mal van SU is echt leuk .
Allebij zeer mooi.
Groetjes ,
Fra

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk dat extra stuk eraan. Goed idee! Moet ik zien te onthouden. Super lief deze kaartjes.

Hanny zei

Prachtig, wat is Boofie toch leuk en zo mooi zoals je het met een pootje hebt laten uitsteken, speels effect en erg mooi.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ellen zei

Wat een gaaf model is dit! En dan die Boofle, wat is ie leuk!
Groetjes, Ellen

Marlies zei

Hele mooie kaarten in een super leuk model en wat een schattige Boefie! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

Marjan zei

Superlief en heel schattig!

corryskaart zei

hoi martina
oh wat zijn ze lief en mooi, echt een babykaart in een totaal nieuw jasje!
groetjes van corry

Christine zei

Heel mooi Martina en die mal van SU is inderdaad prachtig!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Ha Martina,
wat een gave kaartjes heb je gemaakt. Zo'n leuk idee. Ga ik zeker onthouden.
En had ik je al bedankt voor de mooie kaarten in mijn brievenbus?
Een hele verrassing!
Liefs,
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een leuke geboortekaarten!! En ja, de mal is super!!! Ben helemaal fan!!
Ik verzuip ondertussen tussen de kaarten voor pensioen, ziekte, verjaardagen... en dat tussen mijn kerstbestellingen...
Waar kan ik extra tijd bestellen??

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Hele mooie babykaartjes Martina....
Super schattig...

groetjes Rosina

Cinderella zei

Wow een superleuk model en geweldig uitgevoerd
en de hartjes rand heel mooi
liefs Cinderella

Ingrid Reyners zei

oh wat een lieverds zijn dit, erg mooi . En ik ben ook fan die thinlits, eindeloos veel mooie kaartje kan je er mee maken, en het blijft iedere keer een feestje, om ze te maken. Groetjes, Ingrid.