zaterdag 1 maart 2014

Stampfairy : Barry Fishing

Goeiemorgen iedereen,
zaterdag, naar alle traditie blijft Stampfairydag !
Vandaag krijg je een afbeelding van een tijdje geleden. Toch blijft hij schattig. Mag ik u voorstellen : Barry Fishing !
Heb me weer wat uitgeleefd met mijn 'golvenpons', vind ze altijd leuk resultaat hebben zo....

Digi : Stampfairy, Barry Fishing, ingekleurd met copics
Wolken : Penny Black
'Zon' : Memory Box
Sentiment : Penny Black
Golvenpons : Fiskars

Ik maakte Barry vast aan een Wobble, zo wobbelt ie lekker over de zee (hopelijk wordt ie niet zeeziek) ? =)
Heb je zelf zin gekregen in Barry, klik dan even door naar de Stampfairy site voor nog meer van dit leuks !
Bedankt voor je bezoekje en reactie, tot de volgende,
groetjes, Martina
x

19 opmerkingen:

Lia zei

Wat een leuke kaartjes maak je toch met die beertjes, groetjes Lia

Ingrid Reyners zei

Hi hi berry fishing is echt geweldig, en leuk de golfjes Martina, erg leuk blijven de kaartjes, ik kijk er iedere zaterdag weer naar uit, naar het leuke beertje. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

Anoniem zei

Prachtige kaart erg mooi zo met de golven en het beertje in de boot.Groetjes Jokr

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart.

groetjes jolande

Sientje zei

Barry is toch wel een lieverd hoor! Leuke kaart en super gekleurd.

Ans Gilbert zei

Prachtig kaartje Martina,
leuke stempel en de golven zijn weer heel erg mooi, fijn weekend, liefs Ans

angeleef zei

Hoe je dat blijft doen, zo van die bewegende kaarten maken, zal voor mij altijd een raadsel blijven. Het lijkt wel of je dat op alle mogelijke verschillende manieren kan en altijd met een heel mooi resultaat. Heel mooi die 'golfjes', het lijkt net echt water!
Groetjes
**Evi**

Misseke zei

Prachtig kaartje Martina - superleuk gedaan, de golfjes zijn super - ik vind je kaart super!

Groetjes,
Misseke

Marcella zei

Hoi hoi
Wat een super leuke kaart weer .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Erica ♥ zei

Een heel mooi en leuk kaartje ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Francisca zei

Geweldig en netjes zoals altijd .
X fra

Ellen zei

Wat een golven, Barrie wobbelt daar heerlijk op. Gaaf hoe je de zon gemaakt hebt, goed gevonden.
Fijn weekend, Ellen

GerJanne zei

Ha Martina,
je had al een druk begin van de vakantie, begreep ik, maar wel leuk. Een tweedehandsbeurs....ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Je kaart is weer erg leuk. De golfjes zijn super zeg! Helemaal leuk bij het afdrukje!
Geniet de komende dagen!
Groetjes,
GerJanne

Els zei

Wat weer een leuke kaart is dit en die zon vind ik ook zo schattig gemaakt.
Groetjes, Els

Anita Meijer zei

Wat een superleuk kaartje Martina, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Rosina zei

Heel mooi kaartje Martina...en die beertjes blijven heel leuk...heel leuk die golven....

groetjes Rosina

Je@net zei

Wat leuk geworden, Martina!

Enny zei

Wat een leuke kaart, met die "wobble" boot !! Groetjes Enny

Renate zei

Het is echt een dotje, kei leuk gemaakt. Leuk dat de afbeelding een beetje kan schommelen.

-xies- Renate.