maandag 21 april 2014

Elke maandag een kattenkaart : Kattenkaart nr. 1

Goeiemorgen iedereen,
vandaag begin ik met elke maandag een kattenkaart, en dit voor 10 weken lang. Een collega gaf me enkele weken geleden een uitdaging : Maak je voor mijn vriendin uit Engeland 10 kaartjes met katten op ? Ze is enorm fan van katten.
Dus, ik aan de slag met allerlei kattenmateriaal. Verrassend genoeg, had ik inderdaad wel wat spullen met katten, niet zo moeilijk dus. De grootste uitdaging was, dat ze wel verschillend moesten zijn.
Vandaag krijg je de eerste in de rij van 10.

Katten, vlinders, vogels : Memory Box
Bomen : Marianne Design en Cart us
Hekje : Marianne Design
Wolken : Joy
Gras : Pons van Fiskars
Sentiment : Penny Black
Alles werd ingekleurd met copics (behalve de zwarte katten)

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie en tot woensdag voor een verse creatie.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijne Paasmaandag toe !
Groetjes, Martina
x



37 opmerkingen:

Els zei

Geweldig wat is dit een leuke kaart en dat 10 weken lang kattenkaarten bewonderen.
Die zwarte katten zijn zo schattig en die doen niet vervelend tegen het vogeltje.
Fijne maandag en groetjes, Els

Je@net zei

In elk geval een geslaagde aftrap.
Een heel leuke kattenkaart, Martina.
Ben benieuwd naar de rest!

Malika zei

Deze is echt prachtig

Malika

Lia zei

Een hele leuke kaart Martina, oeps 10 stuks maar liefst, zeker een leuke uitdaging,
groetjes Lia

Marfien zei

En als je heel goed kijkt zie je mij in het gras achter de boom met een boek :-)

Monique zei

Wat is die leuk geworden!!!!
groetjes

Ans Gilbert zei

Haha..leuk ik heb ook een kattenkaart gemaakt en ook de stansjes van MB gebruikt..ze zijn zo leuk..Mooie kaart, ben benieuwd naar de 9 andere..liefs Ans

corryskaart zei

wat een vrolijke kattenkaart en toch gaaf zo uitdaging,haha
groetjes corry

Aleida zei

katten en vogeltjes, een spannende combinatie!
Wat een leuke opdracht! En zo kunnen wij er ook van genieten.
groetjes,

Marian zei

Wat een mooie uitdaging de katten
Deze is in iedergeval prachtig geslaagd
Groetjes

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kaart Martina, en vooral voor ieman die helemaal gek is op katten, heel mooi gemaakt. Groetjes, Ingrid.

Mona Pendleton zei

Pure cuteness! Love the scene that you created!

angeleef zei

Wauw Martina, dit is wel al echt héél knap, hoor! Jij hebt er gewoon een heel tafereel van gemaakt. Echt super!!
Groetjes
**Evi**

Anita Meijer zei

Wat is die superleuk Martina, ik vind hem geweldig.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke katten kaart.

groetjes jolande

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat heb je veel mooie en leuke kaarten gemaakt Martina!! Echt super! Deze is ook mooi gedaan!
Lieve groetjes, Yvonne

Margot zei

leuk! kan zo met je meedoen! :)

Renate zei

Phoe zeg, wat een uitdaging. Komt misschien ook wel omdat ik persoonlijk niet zo veel met deze poezenbeesten heb. Maar jij hebt er een geweldig leuk kaartje van gemaakt. Ben erg benieuwd naar de rest.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ha Martina,
wat een enige kaart!! Die poezen allemaal en dan het vogelhuisje...je kunt er zo een verhaal bij verzinnen!
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Wat een leuke uitdaging! Deze eerste is alvast super goed gelukt. Ben benieuwd naar de rest.
Groetjes, Ellen

Marcella zei

Hoi Martina
Wat een leuke uitdaging voor je .
De eerste is in ieder geval super leuk geworden .
Groetjes Marcella

Rosina zei

Heel leuk je kattenkaartjes Martina....maar kan dat allemaal zo vogeltjes en katten op één hekje??
Straks is het een vogeltje voor de kat hahaha

groetjes Rosina

carla zei

Dit is al een supermooi begin van je kattenreeks.
Benieuwd wat er nog allemaal zal volgen.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Wat een leuke uitdaging en wat een gave kaart deze eerste! Ik ben volger geworden, want erg benieuwd naar het vervolg. Je kleurwerk is prachtig.
Bedankt voor je reactie op mijn kerstkaart. Zelf zie ik in Chrome en Explorer wel mijn kaart, dus geen idee waarom jij geen foto ziet.
Groetjes, Liselot

Blankina zei

Weer eens wat anders !! Leuke katten kaart,fijn dat je meedoet bij Marianne Design Diva's,
LG Blankina

Wendy L zei

Beautiful card, thanks for joining us at Ladybug Crafts, xxx

Marijke zei

Dat is een hele uitdaging! 10 weken lang een kattenkaart! De eerste is al geslaagd, prachtig!

Groetjes,
Marijke

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Heel leuk met al deze katten op de kaart. Top. De mallen die je hebt gebruikt passen erg mooi bij de poezen. Leuk tafereeltje. Groeten trijntje

Misseke zei

Geweldig, 10 weken feest op je blog want ik hou van katten ;).
Prachtig 1ste kattenkaartje Martina - superleuk met al die malletjes en je hebt er een prachtig tafereeltje van gemaakt - ik vind hem schitterend!
Groetjes,
Misseke

Unknown zei

A beautiful creation made for our 'spring' challenge at Bearly Mine...love the gorgous colour combo used...Annie (DT)

Unknown zei

What a beautiful card - I love the scene and how it's all layered - such a pretty effect. Thank you so much for joining us over at Flat Friends. Hope you have a lovely week, Em xx

Anneke zei

Een leuke uitdaging :) En een hele mooie om mee te beginnen!

Enny zei

Super leuk die kattenkaart, ben al benieuwd naar de volgende ! Groetjes Enny

Kym's Crafty Cards zei

What a pretty card you have made. It fits the Bearly Mine Challenge this month well of “Spring”. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Leader)

Kym's Crafty Cards zei

What a pretty card you have made. It fits the Bearly Mine Challenge this month well of “Spring”. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Leader)

Arlene zei

What a wonderful scene. Definitely makes me think spring.

So glad you joined us at Die Cut Divas

Dawn T zei

Gorgeous. Thanks for playing with us at Die Cut Divas this month.