maandag 25 augustus 2014

Elke maandag een gellikaart : Gellikaart nr. 4

Goeiemorgen iedereen,
gellikaart nr. 4 staat er op ! Tot hier toe, mocht ik van jullie leuke, toffe en aangename reacties ontvangen op deze soort creaties. Hopelijk vinden jullie deze van vandaag ook wat hebben. Weer iets helemaal anders dan de voorbije drie die je al kreeg.
Deze keer gebruikte ik een lange strookje en liet de rest van de kaart vrij neutraal en eenvoudig.

Achtergrond : Gelliplate
Sentiment : Hero Arts, van Chantal (bedankt !)
Bloemenstempel : Penny Black, bewerkt met witte stift, zo valt hij een beetje meer op.
Randjes van het papier : Met Distress Inkt

We luiden ondertussen de laatste week van de vakantie in. Deze week worden reeds de nodige voorbereidingen getroffen, op de planning staat ook een personeelsvergadering, dus kunnen we weer 'wennen' aan het schoolklimaat. Het zal serieus aanpassen worden weer, maar na een paar dagen zijn we precies nooit weggeweest...
Ik wens iedereen nog een hele fijne maandag toe, vergeet je kaartje niet voor het kleurenkaartenteam van komende woensdag ! Uiteraard in de juiste kleuren, LILA en GEEL. Je kan je nog opgeven tot dinsdagavond, 22.00 uur, dan sluit ik de inschrijvingen af en maak het bericht voor woensdag.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende,
groetjes, Martina
x

17 opmerkingen:

chantal zei

deze is toch ook weer een hele mooie! toppie! Het sentiment is van hero arts.
liefs Chantal

Els zei

Mooie kaart heb je van de gellistrook gemaakt en een mooi geheel zo.
Fijne maandag en groetjes, Els

Rosina zei

Heel mooi zo Martina, alleen met die gekleurde reep erop...de tekst is ook heel mooi....

groetjes Rosina

Kaartenkraam zei

Prachtig die kleuren, daar houd ik erg van en ze komen zo goed tot hun recht, mooie tekst ook!

groetjes van Ank

Jolanda Cuper zei

Super wat een prachtige kaart!
Geniet nog even van je vakantie!
Onze school is al weer voor de tweede week gestart!
Groetjes Jolanda.

Jolanda Cuper zei

Super wat een prachtige kaart!
Geniet nog even van je vakantie!
Onze school is al weer voor de tweede week gestart!
Groetjes Jolanda.

Hermien (Sproet) zei

He Martina, wat leuk! Ik zie dat je experimenteert met andere dingen zoals deze gelli!! Ik hou ervan (je weet dat ik niet zo van de poppetjes en beertjes ben ;-)) dus wat mij betreft (alsof je dat nodig hebt 😉) lekker doorgaan!!
Groetjes!

Misseke zei

Schitterend kaartje Martina - geweldig mooi vind ik hem geworden en zeer geslaagd, een toppertje!
Groetjes,
Misseke

Lia zei

Mooie kleuren, mooie tekst,
groetjes Lia

Diny zei

Ik vind je kaartje prachtig Martina!
Ook de reepjes aan de zijkant komen mooi uit.

Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Martina!

Marijke zei

Ik vind het een prachtige kaart maar wil je eens uitleggen wat nu precies een "gelli" kaart is. hoe maak je dit?
Groetjes Marijke.

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Nou Martina , deze is ook weer super mooi .Ik zou zeggen ga zo door . De tekst is ook mooi.en duidelijk .
Liefs Rianne

Anoniem zei

Prachtige kaart Martina! Mooie kleuren ook.
Ook je voorgaande kaarten zijn weer prachtig.
Greetjes, Liselot

GerJanne zei

Hoi Martina, ik vind hem helemaal prachtig! De kleruen zijn gaaf bij elkar de tekst is heel mooi! Ik heb me opgegeven, dus tot woensdag!
Groetjes,
GerJanne

Anke zei

Oh Martina your card is so beautiful, great work.

Hugs
Anke

Wendy ten Hove zei

Mooooi! Geweldig toch, die gelli plate resultaten! Je weet nooit helemaal vantevoren wat er ontstaat, erg leuk! Prachtige kaart heb je er mee gemaakt!
Groetjes, Wendy