zondag 5 oktober 2014

Hapbee birthday

Goeiemorgen iedereen,
Ik heb vandaag op het menu, een 'hapjeskaart' zoals sommigen het vorige keer benoemden, grappig vond ik dat. Vind de snijmal dan ook geweldig, daarom, vandaag nog een keertje te zien hier.
Had al een hele tijd geleden, (minstens een jaar of zelfs twee !) eens afdrukjes gekregen van Margo van deze Magnolia. Is ze niet geweldig !? Heel erg geslaagd en lief plaatje. In Frankrijk, aan de slag met m'n aquarelpotloden, kwam ze goed tot haar recht.
Vermits ik niet zo van frularia hou, blijft het, zelfs met Magnolia, een vrij sobere kaart. Toch bleef ie niet lang in mijn voorraadbak zitten =)

Papier : My Minds Eye
Sentiment : grote letters My Favorite Things, kleine woordjes : Little B
Afdrukje : Magnolia (van Margo, dank je wel) ingekleurd met aquarelpotloden
Bloemen : Artemio

Ik dank jullie hartelijk voor jullie bezoekje en reactie !
Nog een hele fijne dag.
groetjes, Martina
x




17 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi martina
nou echt wat een vrolijke kaarten met dit bezige bijtje en erg leuk van kleur
groetjes corry

!neke zei

Leuke kaart Martina!
Geel is altijd vrolijk!
Groeten Ineke

Misseke zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Martina - helemaal super mooi gekleurd afdrukje en ik vind de opmaak precies goed - een toppertje!
Groetjes,
Misseke

Erica ♥ zei


Hoi Martina,

Te gek je kaartjes, heel erg mooi ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marjan zei

Schattig Magnoliaatje, al houd ik er niet erg van, deze is wel cute! Dat je het rustig hield vind ik ook mooi!

Diny zei

Wat een leuke kaart Martina...en het afdrukje is inderdaad geweldig!
Ook je vorig kaartje is SUPER leuk!

Groetjes en een fijne zondag nog,
Diny

Rosina zei

Een prachtig kaartje Martina...leuk en mooi ingekleurd Tildaatje....TOP!!!


groetjes Rosina

angeleef zei

Haha, een 'hapjes'kaart met het woord 'hap' op. En dan nog die leuke woordspeling met het bijtje. Het valt op dat hij gemaakt is door een leerkracht, hoor! Hahaha. Maar alle gekheid op een stokje... Ik vind dat er genoeg frul op te zien is. De afdruk komt inderdaad heel mooi tot zijn recht en het kaartje is super om naar te kijken.
Groetjes
**Evi**

Petra-loves-paper zei

wat een ontzettend leuke kaartjes, prachtige kleurencombinatie en mooi gekleurd! groeten, Petra

Jantine zei

Heel leuk kaartje en inderdaad een leuke mal met die "hapjes".
Groetjes
Jantine

Els zei

Een super leuke en lieve kaarten en
dat afdrukje vind ik heel erg leuk.
Wat een schatje is dit.
Fijne zondag en groetjes,Els

Els zei

Een super leuke en lieve kaarten en
dat afdrukje vind ik heel erg leuk.
Wat een schatje is dit.
Fijne zondag en groetjes,Els

chantal zei

Hapjeskaart, ik maar zoeken enja heb de hapjes gevonden. Leuke mooie kaart met magnolia.
Liefs Chantal

Sandra1968 zei

Een hele mooie en vrolijke kaart!

Colien zei

Twee prachtige kaartjes, leuk!
grtz.Colien

debby4000 zei

Adorable cards.
luv
Debby

Enny zei

Een heel schattige kaart, mooi ingekleurd ! Ik vind ze heel prachtig zo, meer "frul" hoeft er niet op ! Groetjes Enny