maandag 20 juli 2015

Elke maandag een zeer persoonlijke (beetje rare) kaart (19) : Dominique

Goeiemorgen iedereen,
jawel, we zijn aan nummer 19 van de persoonlijke, soms beetje rare kaartjes gekomen. Vandaag de vraag : hoe combineer je dansen en puzzelen in één kaart ? De uitdaging aangenomen, hieronder het resultaat. Op het labeltje, had ik het woordje 'fun' nog bijgedrukt nadien, dat was ik voor de foto's vergeten...

Dansende dames : Internet
Letters : My Favorite Things
Bokaal ???, een klepje gemaakt met een mal van Crealies
Puzzel mal : Cuttlebug (ik denk dat ik die al 10 jaar in mijn bezit heb, nog nooit gebruikt...)
Sentiment : Stampin Up

Voilà, missie volbracht. het was niet makkelijk, maar niets is onmogelijk zou ik zo zeggen, nietwaar ?
Ik wens iedereen alvast een heel erg fijne start van de (werk) week toe en tot woensdag, voor een nieuwe kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x



17 opmerkingen:

Anoniem zei

Missie volbracht...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Wendy's Mhaaksels zei

Mooi!

Els zei

Super mooi en wat ontzettend goed bedacht. Blijkt wel weer dat niets onmogelijk is en zo leuk die puzzelstukjes. Toppie Martina.

Je@net zei

Super leuk gedaan, Martina!

Enny zei

Wat een tof idee met die puzzelstukjes, super gedaan !! Groetjes Enny

Nancy Soetaert zei

Toffe persoonlijke kaart die vast weer helemaal in de smaak viel!
groetjes, nancy

GerJanne zei

Heel leuk bedahct, maar dat is jou wel toevertrouwd.
En dn ook nog in elkaar puzzelen.. Hahaha, je moet er wel wat voor doen als je dit kaartje krijgt.
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Wat heb je dat weer ontzettend leuk bedacht! Topcreatie met de puzzelstukjes in de "jar".

corryskaart zei

wat een leuk en gaaf idee met die puzzelstukjes vind je kaart helemaal perfect geworden!!
groetjes corry

Diny zei

Wat ontzettend leuk bedacht Martina....het is een prachtig kaartje geworden!
Groetjes Diny

Francisca zei

Ook al heb je soms geen inspiratie ....
Kunnen de dagen dat je er wel hebt wel tellen want dit is weer geweldig wat je maakte .
X
francisca

Lisbeth zei

hoi
tof kaartje
grtjs Lisbeth

chantal zei

Wauw weer mooi bedacht. Tof die puzzelstukjes erbij
Liefs Chantal

Sofie zei

Wat een origineel idee met die puzzelstukken, heel leuk!

Ghea zei

Wow wat een GAAF.....komen de puzzelstukken na 10 jaar goed van pas SUPERrrr leuk
Liefs Ghea

Nancy zei

Hey Martina,

Geen uitdaging te moeilijk om uit de weg te gaan zo zie je maar...
Toffe kaart, super gecombineerd!

Liefs,
Nancy

angeleef zei

Uitdaging zeker gelukt zou ik zo zeggen!
Hoe origineel kan je worden? :D
Groetjes
**Evi**