maandag 19 oktober 2015

Elke maandag een zeer persoonlijke (beetje rare) kaart (29) : Hans & Els

Goeiemorgen iedereen,
een rare kaart, zeker voor wie de eigenlijke mensen niet kent. Ik leg het dus eventjes uit...
Hans en Els, zijn twee mensen die een scoutsverleden hebben. Hans kreeg als totem 'Giraf' en Els kreeg als totem 'Mungo'. Omdat ze ook deze twee beestjes gebruikten in hun uitnodiging, heb ik ze verwerkt in de kaart voor hen.
Niet eenvoudig, laat ik dat nu toch wel even niet in mijn voorraad hebben zekers ? Jawel, het bestaat, ik heb dus echt niet alles hahahahaha ! Gelukkig is daar het internet weer.
Beetje samenstellen en hieronder het resultaat.

Letters : Kaiserkraft, bewerkt met Distress Inkt
Sentiment : Crealies
Afbeeldingen : Internet, ingekleurd met copics, de giraf afgewerkt met glossy 3D. Je ziet ze jammer genoeg niet zo goed, alle vlekjes van de giraf 'liggen' er als het ware een beetje op
Achtergrond : Stencil van Dutch Doobadoo

Voilà, dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en reactie,
tot woensdag, voor een verse kaart,
groetjes, Martina
x



18 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuke kaart, goed gevonden!! Wist zelfs niet wat een Mungo was...
Enne... ik heb wél giraffenstempels!! haha!!

Fijne maandag!!
Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Heel persoonlijk, superleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Weer een leuke kaart en goed dat je de uitleg hebt gegeven.
Fijne dag, Els

!neke zei

Leuk en erg persoonlijk !
groeten Ineke

Ellen zei

Waar zouden we zijn zonder internet :) Geweldige, super persoonlijke kaart. Leuk!

Margo zei

Haha dit is inderdaad een a-typische trouwkaart maar zo leuk !!!!
Echt tof gedaan !
Fijne week !
Groetjes
Margo

Margot zei

Hahaha humor! Hier hou ik van, heel gaaf!

Je@net zei

Haha...op deze manier heb je wel een erg leuke en heel persoonlijke kaart gemaakt, Martina!

Claudia's kaartjes zei

Hoi Martina,

Goed gedaan met het kaartje. Kei tof.

grtjs
Claudia

corryskaart zei

hoi martina
een geweldig leuke kaart en dat je dan op internet zulke leuke dingen kan vinden, ja wat dat betreft ben ik een DUMMY hihi
groetjes corry

Rosina zei

Heel mooi trouwkaartje met die leuke giraf erop Martina

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hahaha, dat is zeker leuk. Goed dat je het erbij vertelt, anders had ik echt even aan je getwijfeld hoor...;-)
GerJanne

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk zo'n persoonlijke kaart! Heel mooi gedaan met de namen op de achtergrond, de diertjes zien eruit als een grappig duo. Topkaart!

Sarah zei

Leuk gedaan !!! Heel persoonlijk !

Angelique zei

Hele grappige, persoonlijke trouwkaart. Heel leuk met het bijpassende verhaal.
groetjes Angelique

Diny zei

Wat heb je dat leuk verzonnen....een gaaf kaartje Martina!
Groetjes Diny

Colien zei

Wat een gave kaart, mooi en persoonlijk! En ook de groen achtergrond vind ik erg tof, geweldig leuk gemaakt!
grtz.Colien

Enny zei

Amai, een heel leuke kaart ! Super van die totems ! Een giraf heb ik ook, maar een mungo is zeker niet eenvoudig te vinden ! Groetjes, Enny