maandag 16 november 2015

Elke maandag een zeer persoonlijke (beetje rare) kaart (31) : Nieuwe zaak !

Goeiemorgen iedereen,
maandag, een nieuwe week, dus een verse kaart. Vandaag krijg je een kaartje, dat ik nog niet te vaak (lees : nooit) gemaakt heb. Maar voor alles is er een eerste keer, nietwaar ?
Daarom, dit kaartje om het nieuwe bakkersfiliaal aan te kondigen, waar mijn dochters als student werken in het weekend, voor de eigenaars.
Beetje gaan graven in mijn spullen die met 'bakker' te maken hadden, hieronder het resultaat.

Letters : Memory Box
Banners : My Favorite Things
Glaasjes : Joy
Bakkersfiets : Marianne Design
Schort : Memory Box
Mixer : Boekenvoordeel

Voilà, als dit niet persoonlijk is, dan weet ik het ook niet meer. De eigenaars waren er erg blij mee !
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en vergeet je niet op te geven voor het kleurenkaartenteam als je nog wil meedoen.
Groetjes en bedankt voor je bezoekje,
Martina,
x


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een mooi kaartje geworden!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Wat een toppertje weer zeg !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Natuurlijk waren ze er blij mee! Gaaf hoor. En wat bijzonder dat je zo veel bakkersspullen hebt. Ik kan graven in mijn knutselspullen, maar vind ze dan echt niet :) Die oude bakkerskar is vooral leuk.

Colien zei

Jeetje, wat een mooi geheel met al die items in stijl! De rood/witte achtergrond maakt het helemaal af!
grtz.Colien

Nancy zei

Hey Martina,

Ook deze is weer helemaal geslaagd hé! Super wat je toch allemaal bij elkaar krijgt van materiaal... Het meeste herken ik (lees: heb ik ook) maar toch nog niet alles...

Liefs,
Nancy

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan ! Jij hebt ook voor alle gelegenheden de juiste spullen ! Groetjes, Enny

Els zei

Een super leuke en persoonlijke kaart Martina.
Fijne dag nog en groetjes, Els

GerJanne zei

Heel leuk en toepasselijk!
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Wat een gave bakkerskaart, leuk die rood/witte ruitjes als achtergrond.
Die bakkerskar is heel erg mooi en het schort met wantje vind ik zo schattig. Topkaart.
groetjes Angelique

angeleef zei

Hey Martina,
Jij blijft wel lekker aan de gang met al die persoonlijke/rare kaarten. Echt top dat je die allemaal helemaal op maat maakt. En dat je dan al je materiaal kan herontdekken ;-) Ik ben benieuwd hoe lang je zo nog aan de waggel blijft.
Groetjes
**Evi**

Rosina zei

Mooi kaartje weer Martina....leuke details erop...

groetjes Rosina