zaterdag 27 augustus 2016

Bollenkaarten

Goeiemorgen iedereen,
we luiden het laatste weekend van de vakantie in... We proberen nog met volle teugen te genieten van de zonnestralen en de rust voor de 'storm' begint.
Vandaag heb ik voor jullie een hele reeks 3 luik kaartjes die erg op elkaar lijken... Francisca publiceerde vorige week haar versie en toen ging de 'mayonaise draaien' dat ik de mijne nog steeds niet heb laten zien. Ze zijn van vorige zomervakantie, toen bij mij de inspiratie het een beetje liet afweten. Daarom, bollen.
Eentje dat richting Japan ging vorige zomer, kon je HIER al zien, toen beloofde ik dat de andere creaties 'snel' zouden volgen hmmm.... (bloos)
Hieronder zie je hoe verschillend ze eigenlijk zijn, ook al zijn ze met dezelfde techniek gedaan.
Gewoon een cirkel uitstanzen uit mica, twee verschillende formaatjes en je gaat aan de slag met je Distress Inktjes. Enkele kaarten werkte ik af met een fijne zwarte stift en tekende ik cirkeltjes net naast de gekleurde cirkels. Hier en daar wat streepjes er op... Deze cirkeltekentechniek hadden we vorig jaar op de beurs in Nijkerk gezien...

Kleur : Distress Inkt
Monster stempels : Flonzkraft (ooit eens gewonnen)
Letters : Stampin Up
Skaters : Hema
Cocktails : Stampin Up
Fietsen : Artemio
Katten : Rubbernecker

VoilĂ , een hele lijst benodigdheden, maar de kaartjes zijn echt wel snel klaar... Wie weet maak ik er nog wel eens eentje met Cats On Appletrees...
Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x






22 opmerkingen:

Els zei

Schitterende serie kaarten en die van vorig jaar vond ik ook al zo mooi. De kleine stempeltjes vind ik zo leuk.
Geniet van dit heerlijke zomer weertje en ik hoop dat 'de storm' mee zal vallen.
Groetjes, Els

Sarah zei

Super Martina! Tof!

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaarten! Fijn weekend.
groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

heel mooi
en heel tof, als je wat kleine stempeltjes hebt, kan je heel persoonlijk gaan werken!
geniet van je laatste vakantieweekend!
nancy

Ellen zei

Dit is er duidelijk eentje uit de wachtkamer ;) Superleuke techniek met die cirkels en inderdaad ook heel geschikt om met de stempeltjes van Cats on Appletrees te maken. Geniet van je laatste vakantieweekend!

Chantal zei

Ik vind ze stuk voor stuk super.
Groetjes, Chantal S

Colien zei

Wat een mooie serie, leuk dat je die nog in de wachtkamer had. En nog voor het Cats-stempeltjes tijdperk, die zouden ook gaaf zijn op deze cirkels ;-)
grtz. Colien

karien zei

Wow Martina wat weer een mooie serie kaarten,deze techniek ga ik onthouden.
Groetjes Karien

Mariken zei

Wat een vrolijke, toffe kaarten...en een heel gaaf idee!! Ben er weg van! Geniet nog ff van de vrijheid, en een fijn weekend!

Margreet zei

Wat een gave kaartjes, Martina....die zullen zeker leuk zijn met de CoA stempeltjes!
Geniet van je laatste vakantieweekend!
xxx Margreet

GerJanne zei

Hoi Martina,
'Snel' is ook een relatief begrip. Ze zijn echt superleuk. Echt iets om te onthouden als je geen inspiratie kunt vinden.
Ik krijg er spontaan een idee van, maar ik ben helaas niet thuis...
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
hele mooie serie heb je gemaakt, leuk de gekleurde bollen en de combinatie met de stempels is leuk!
groetjes,
Ans

Monique zei

Wat een leuke techniek. Die sla ik op. Je kaartjes zijn superleuk geworden.
Groetjes, Monique

Caroline zei

wat een mooie serie, en ook je vorige kaart die kerstkaart, echt te gek. Zie hier en daar ook SU terugkomen, leuk hoor. Groetjes Caroline

Nota Bene zei

Supertoffe kaarten! De vorm (de cirkels) is op zich eenvoudig, maar juist daardoor ook zo veelzijdig. Echt waw! Dit is iets wat ik moet onthouden...
Groetjes, Nele

Marijke zei

Erg leuk gedaan en inderdaad zo simpel, maar je moet het maar bedenken!! Super al die kaarten in andere kleurtjes, ik vind het erg leuk! Groetjes Marijke.

Petra-loves-paper zei

die zijn inderdaad ontzettend gaaf!

Diny zei

Bollen kaarten....wat prachtig Martina.....wordt woensdag vervolgd!
Groetjes Diny

Jantine zei

Ze blijven leuk, Martina! Vorig jaar dacht ik al: "dat ga ik ook eens doen" en nu denk ik het weer...ben benieuwd wanneer ik het ga doen ;-)
Echt mooie kasrten!
Groetjes,
Jantine

Francisca zei

Ze zijn allemaal geweldig geworden .
x
Francisca

Nancy zei

Hey Martina,

Oh, die zijn super leuk!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Prachtige kaarten, super ! Ja, ik dacht ook al aan Cats on Appletrees, bedankt voor de inspiratie ! Groetjes Enny