donderdag 22 december 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to Christmas : Kerst voor DT 'In 't Woefke' : Sneeuwmannen !

Goeiemorgen iedereen,
naar alle traditie, op donderdag, zetten we deze gewoon verder. Een kerstkaart, wel eh... doe maar kerstkaartEN. Jawel, eens begonnen, was er geen stoppen meer aan. Het idee, dat al een hele tijd in mijn hoofd zat, maar geen tijd om uitgewerkt te worden, kreeg nu eindelijk vorm. Met een achtergrondpapiertje dat ik in de 'soldenbak' bij Inge 'In 't Woefke' vond. Lukte het erg aardig om een leuk wintertafereeltje samen te stellen. Hieronder het resultaat.

Achtergrondpapier : Carta Bella, All Bundled Up
Sneeuwmannen : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design
Sneeuwberg : Lawn Fawn
Huisje met bomenrij : Memory Box

Het mooie papier hoeft echt niet meer te dragen, Het komt nu mooi tot z'n recht vind ik. Je vind nog enkele vellen bij Inge 'In 't Woefke', snel zijn is de boodschap. Uiteraard zal ook ander papier jullie kunnen bekoren om de inspiratie te laten vloeien.
Jullie kunnen alvast aan de slag, heb je toch iets te kort ? Breng dan een bezoekje aan de winkel.
Ik wens jullie alvast een heel erg fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x











26 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Hele leuke kaarten met mooie sneeuwpoppen!
Fijne feestdagen!
groetjes, Caroline

Danielle zei

Super idee, ik heb het blokje met dat papier :-) Zou ik het dan volgend jaar op gebruiken? Leuke inspiratie Martina!!

Je@net zei

Zo hé....dat ziet er gezellig uit. Wat een leuke serie kaarten, Martina!

Els zei

Een pracht serie kaarten en mooi met dit winters designpapier.
Groetjes, Els

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Colien zei

Leuke serie en tof dat je het nieuwe logo van 52WTC al hebt geplaatst!
grtz. Colien

Nancy Soetaert zei

mooie reeks, ben ook verzot op die toffe sneeuwpoppen, en zo'n tof achtergrondpapier!
fijne kerstdagen
Nancy

GerJanne zei

Ach wat zijn ze leuk! Ik kreeg wat gestanste sneeuwmannen, maar moet er nog mee aan de slag. Ik heb je gemaild!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

hele leuke winterse kaartjes Martina..

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Lia zei

Seriewerk op z'n mooist!!
Lia, DT 52wtc

Marijke zei

Wat een schatjes zijn dit weer! Erg leuk gedaan en toch allemaal weer even anders. Mooi papier daar hoef je ook niet veel bij te doen! Fijne feestdagen, Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat een schattige sneeuwpopjes en wat een mooie kaartenserie!
xxx Margreet

Ellen zei

Vrolijk en leuk zijn deze ijskoude wintergroetjes! Altijd fijn zo'n serie die als het ware vanzelf uit je handen komt.

!neke zei

Wat een gezellig geheel !!!!!
Mooie serie !!!!

marja kenter zei

Wat leuk gedaan en het idee vind ik ook geweldig.
groetjes Marja

Diny zei

Wat een schitterende serie Martina!
Groetjes en hele fijne feestdagen,
Diny

Larissa zei

Aaah, deze zijn echt tof! Word er helemaal vrolijk van.
Slim om een hele reeks te maken.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie serie is het geworden Martina, mooi die sneeuwpoppetjes allemaal. Ik wens je hele fijne feestdagen toe met je naasten, en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Hartelijke groet, Ingrid.

Chantal zei

Erg mooie kaart, super mooi papier.
Groetjes, Chantal S

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke serie winterse kaarten Martina. Die sneeuwmannen komen erg mooi uit tegen het dessin-papier vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Ze zijn super!

marian zei

Wat een prachtige serie kaartjes.
Groetjes van Marian.

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke serie!!!

Jantine zei

Gezellig al die sneeuwpoppen! Goed bezig geweest, Martina!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Jaaa, wat superleuke sneeuwman-kaarten, ik heb ze al op de blog van Woefke bewonderd ! Tof idee met dat papier ! Groetjes, Enny

franicsa zei

Wat een schattige kaarten !
Heb ook net de sneeuw mannen gekocht super voor al die restjes wit papier !
Groetjes,
Francisca