donderdag 29 december 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Gouden merci doosjes

Goeiemorgen,
zelfs tijdens de vakantie lijk ik minder tijd te hebben om alles geregeld te krijgen... Bericht wel geprogrammeerd, zonder tekst dan pfff.
In ieder geval, hieronder de Merci doosjes die ik maakte op bestelling. Er zitten telkens 2 Merci chocolaatjes in. Het modelletje zag ik een keertje op internet, het was een 'lipbalsemdoosje', waar ik de afmetingen aanpaste aan de inhoud die er in moest. Ze zijn ondertussen allemaal de deur uit (leuk !).

Papier : Xenos
Sentiment : Hero Arts
Gouden lint : AVA papierwaren

Hiermee doe ik nog een keertje mee met de 52 weeks to christmas. En ik denk dat ik nog voldoende voorraad heb om nog een aantal weken mee te doen.
Ik wil langs deze weg nog iedereen bedanken voor het laatste kleurenkaartenteam van 2016 ! Leuke reacties en vooral leuke en originele creaties te zien.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe, bedankt voor je bezoekje en reactie.
Groetjes en tot zaterdag, voor een verse (laatste van dit jaar) kaartje.
x







19 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie feestelijke doosjes, Martina!

Nancy Soetaert zei

Chique!
en wat leuk als je ze allemaal samen ziet schitteren!
groetjes
Nancy

Nancy zei

Hey Martina,

Die zijn leuk!!!
Goh, dat papier zou ik vandaag kunnen gebruiken voor een projectje en ik ga morgen naar Xenos... Slechte timing... haha!!

Liefs,
Nancy

Els zei

Wow dat zijn vele mooie doosjes en mooi papier ook.
Groetjes, Els

Jantine zei

Die zien er heel feestelijk uit! Leuk idee, Martina!
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Inderdaad een hele bestelling. Maar erg leuk Martina. Erg leuk gemaakt. De beste wensen voor 2017/ Groeten Trijntje

Colien zei

Shiny doosjes, mooi!
grtz.Colien

Monique zei

Superleuke doosjes!
Groetjes Monique

!neke zei

Super gaaf !!!!!!!!

groeten Ineke

Rosina zei

Heeeeel mooi al die leuke doosjes martina...een flinke klus is dat geweest...

een hele fijne jaarwisseling
en een heel creatief 2017 toegewenst
groetjes
Rosina

marian zei

Heel erg mooi.
Prettige jaarwisseling, Marian.

Veerle zei

Wat een werk zoveel kleine doosjes Martina.
Ze zien er heel mooi uit.
Nog eens bedankt voor de leuke kleurenschakel het afgelopen jaar. Het was heel tof om eraan meegedaan te hebben.
Groetjes, Veerle

Marijke zei

Super gedaan al die doosjes!! Wat een werk zal dat geweest zijn! jij ook bedankt voor je trouwe bijdrage aan 52WTC en volgend jaar hopelijk maar weer!! Groetjes Marijke.

Diny zei

Wow.....wat heb je prachtige doosjes gemaakt Martina!
Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
en een creatief 2017,
Diny

Suzan zei

Prachtige doosjes Martina!! Daar zal je veel werk aan gehad hebben zeg!
Fijne jaarwisseling!
Groetjes Suzan

Sarah zei

Wat een leuke doosjes!

Yvonne zei

Prachtige doosjes heb je gemaakt.
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017.

Groetjes,
Yvonne.

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke doosjes. Vast heel veel werk geweest.

Fijne jaarwisseling en een goed, creatief 2017.

Groetjes,
Patricia

Enny zei

Wauw, wat supermooie, leuke doosjes en zoveel ! Waar haal je de tijd.. Groetjes, Enny