woensdag 1 februari 2017

Oproep kleurenkaartenteam 2017 : 2 de schakel : (Licht)blauw en lichtroze

Goeiemorgen iedereen,
februari, een nieuwe maand, dus ook een nieuwe kleurencombo.
Veerle mocht deze keer een kleurtje bijkiezen en koos voor zacht/babyroze. Het blauw mag je deze keer kiezen. Veerle had het graag met lichtblauw gezien, maar daar doen jullie een beetje mee wat je wil. Je mag uiteraard met het felle blauw van vorige maand van GerJanne aan de slag !
Een inspiratiefoto hieronder.

Je kan je tot dinsdag, 21 februari opgeven, we publiceren op woensdag, 22 februari. Jawel, veel tijd rest er jullie deze maand niet, dus aan de slag, zou ik zo zeggen.
Ben benieuwd wie zo snel iets kan verzinnen en mee doet ?
Ik alvast wel : 

Wie nog ?
Geef je hieronder snel op bij de reacties,
alvast bedankt voor je deelname,
groetjes en tot morgen voor een verse kerstkaart,
Martina
x

26 opmerkingen:

Sarah zei

Ik doe mee!

Colien zei

Pastelletjes... een uitdaging, maar ik doe weer mee!
grtz.Colien

Marfien zei

Leuk, het roze ligt al klaar want ik ben nog met een ander project bezig, zal dan vandaag gelijk maar beginnen . . .(ik doe dus mee)

Nelleke zei

Leuk ik doe weer graag mee! Groetjes, Nelleke

Margreet zei

Tuurlijk ben ik weer van de partij....ideetjes borrelen al...
xxx Margreet

Jantine zei

Ik ga het proberen, maar er zijn hier nog een hoop zorgen rondom moeder, dus ik hoop dat het lukt!
Groetjes,
Jantine

Nancy Soetaert zei

lijkt me wel eens leuk met pastelkleurtjes! ik ga er ook weer voor!
Nancy

Mariken zei

Gezellig, ik ben erbij!!

GerJanne zei

Tuurlijk doe ik mee!

Ellen zei

Ik heb het KKT gemist vorige maand, doe nu dus zeker weer mee!

Veerle zei

En ja ik kan natuurlijk niet ontbreken ik mocht de nieuwe kleur kiezen.
Dus vol enthousiasme stap ook ik weer aan boord. Mijn voornemen om elke keer ook een mannenkaart te maken wordt met deze pastelletjes wel héél moeilijk. Ga het toch proberen.

Rosina zei

Ook ik ga deze uitdaging weer aan natuurlijk
geen moeilijke dacht ik..
groetjes Rosina

chantal zei

Ik doe ook weer mee, pff ineens van fel naar baby. Maar t is weer een uitdaging. Hoeveel babykaarten zullen er gemaakt worden?

Creatiels zei

wel in keer een groot verschil van donker naar pastelkleuren, maar da's nu eenvaal de uitdaging zeker. Dus ja zet me maar op de deelnemrslijst.
groetjes
Els

Petra-loves-paper zei

het is wel snel, maar ach... dat moet vast wel lukken, veel te leuk om mee te doen haha! groetjes Petra

Diny zei

Ik doe weer mee!
Groetjes Diny

Francisca zei

ja deze keer ben ik er ook weer bij
;-)
Fran

Nelly zei

Ik doe weer mee.

lenywim35 zei

Nu ben ik tenminste op tijd met opgeven. Ik doe graag weer mee. Mooie combinatie van kleuren. grts leny

Bep zei

Hoi Martina,

Ik doe weer mee hoor mooie kleuren.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

!neke zei

OK, een beetje laat, maar ik doe weer mee !!!!!

Larissa zei

Mijn reactie is niet doorgekomen, dan nog maar een keer: ik doe weer mee hoor.

Angélique zei

Gezellig! Ik doe deze keer ook weer eens mee :-)

Marijke zei

Ik doe mee hoor, een echte uitdaging want niet echt mijn kleuren die babykleurtjes. Groetjes Marijke.

PIKO hobbyblog zei

Ik doe ook weer graag mee.

Margo zei

Ik ga mee doen hoor !