donderdag 15 juni 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Rendier !

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus zoals ik gisteren reeds beloofde, een kerstkaart op het menu.
Het rendier van een tijdje geleden, gebruikte ik ook hier. Ik hield het vrij eenvoudig, het drukke papier trekt alle aandacht naar zich toe, dus raakt de kaart snel 'overladen' als je er nog meer dingen aan toevoegt (volgens mij dan toch).

Dessignpapier : Stampin Up
Rendier : Stampin Up, gekleurd met copics
Cirkel snijmal : Memory Box
Alles afgewerkt met een touwtje bovenaan en klaar !

Bij deze doen we dus weer een weekje mee met de dames van '52 weeks to christmas'. Op naar de volgende !
Als je tijd en zin hebt om zaterdag een kijkje te komen nemen, heb ik weer een vers kraftkaartje op het menu voor jullie.
Tot dan,
groetjes, Martina
x



21 opmerkingen:

Rosina zei

Heel tof kerstkaartje Martina...met een super schattige Rudolph erop...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Trijntje zei

Wat een leuk kaart Martina. het is inderdaad een heel erg leuk rendier. Prachtig gemaakt. Groeten trijntje

Marijke zei

Een grappig kaartje met deze Rudolf. Jij kunt altijd van een zo simpel kaartje altijd weer een prachtig geheel maken. Super kaartje! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Heel leuk gedaan weer Martina! Eentje om te onthouden :-)
Groetjes
Jantine

Beisforbeauty zei

Wat een leukerdotje Martina

Gr cindy

Ellen zei

Mooi de combinatie van het rood-witte streepje met het rendier. Ik houd wel van zulke 'simpele' kerstkaartjes.

corryskaart zei

wat een vrolijke en leuke kerstkaart!
grt corry

Annemarie en Merit zei

leuk kerstkaartje Martina, gewledig is dit SU rendiertje he.
leuke achtergrond mal.

fijne dag liefs Annemarie

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Martina.gr.Joke

Enny zei

Een heel mooie kaart, schattig met dat rendier ! Groetjes, Enny

Margreet zei

Ik kan alleen maar zeggen: GAAFFFFFF
xxx Margreet

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Suzan zei

Vind het een superleuke kerstkaart Martina!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

marian zei

Erg leuk dit kerstkaartje.
Groetjes van Marian.

Angelique zei

Mooie, sprekende kerstkaart, meer heeft hij inderdaad niet nodig. Je honden en katten kaart is mooi geworden, door de dieren in een frame te zetten komen ze nog mooier tot hun recht. En ja de viskaart is natuurlijk helemaal geweldig, leuk model, gaaf effect en mooie kleuren.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Gave kaart met lief rendier op stoer vaandel! Week 24 alweer bij 52 WTC en volgens mij ben je er wekelijks bij, dankjewel!
grtz.Colien

chantal zei

Een hele mooie kaart, en inderdaad het papier is druk, maar het rendier blijft eruit springen
liefs Chantal

!neke zei

Super gaaf !!!!!!

groeten Ineke

DT 52 WTC

Maria V zei

Wat een schattig kaartje met Rudolf. Zo is het een echte kerstkaart. Leuk bedacht. Verder ben ik eens verder gekeken op jouw blog. Wat een geweldige kaartje kom ik daar tegen. Vooral de pop up card blow out the candles. Wat een grappige stempel. Fijn weekend.

Gina zei

Altijd lief met een Rudolfje ! Groetjes en alvast een fijn weekend ! Gina

Nancy zei

Hey Martina,

Dat heb je weer leuk gedaan... Het rendier blijft een toppertje hé!

Liefs,
Nancy