maandag 14 augustus 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (114) : Denise 87

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het tijd voor Denise... Die werd onlangs 87 jaar ! Wat een mijlpaal ! Het mocht een fris kaartje zijn, zonder te veel poespas, dat is dus heel makkelijk ...
Hieronder het resultaat, altijd duidelijk denk ik dan, op deze manier.

Achtergrondpapier : Action
Letters : My Favorite Things
Cijfers : Stampin Up
Sentiment : Joy
Banner : Nestabilities

VoilĂ , het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, nietwaar ?
Ik wens jullie alvast een heel erg fijne start van de week toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x

12 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina. De jarige zal er blij mee geweest zijn!

Margreet zei

Lekker vrolijk kaartje!
xxx Margreet

Ellen zei

Wat een vrolijke kaart! Het achtergrondpapier geeft het idee van confetti. Lekker feestelijk. 87, mooie leeftijd.

Enny zei

Oh, dat is een mooi en vrolijk kaartje voor iemand met een gezegende leeftijd ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Martina..lekker persoonlijk met die cijfertjes en de naam erop

Lieve groetjes Rosina

Jantine zei

Heel leuk, Martina! En dat is een hele leeftijd...
Groetjes,
Jantine

Monique zei

Lekker vrolijk en precies goed!

Lieve groetjes, Monique

Colien zei

Heel mooi, fris kaartje, leuk!
grtz. Colien

GerJanne zei

Het hoeft zeker niet ingewikkeld. Deze is vrolijk tot en met !
Groetjes,
GerJanne

Laurespage zei

Martina,
Een heel mooi tof kaartje. Heel persoonlijk en leuk. ik heb nog een vraagje, wil graag meedoen met KKT. Mijn kaartjes zijn klaar. Mag ik die op mijn blog al zetten en dan in de link van het KKT melden dat ik mee doe ? gaat het zo in zijn werk ? laat je mij iets weten. groetjes,
laurette

Angelique zei

Mooie kaart voor een 87-jarige dame. Leuk het vrolijk gestippelde dp.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een leuke kaart voor een 87-jarige!

Liefs,
Nancy