woensdag 2 mei 2018

Oproep : Kleurenkaartenteam 2018 : 5de schakel : Donkergrijs en zalmroze

Goeiemorgen iedereen,
na een bewogen donkergrijs / mosterdgele woensdag, kom ik jullie weer warm maken voor een verse oproep. Deze keer mocht Larissa de kleurencombo kiezen. Het donkergrijze moest uiteraard mee in haar keuze. Ze koos daar het zachte, warme zalmroze bij. Nu, zalmroze is voor iedereen een beetje interpreteerbaar, niet altijd even makkelijk. Daarom, een inspiratiefoto om jullie op het juiste pad te houden...
Je mag je opgeven tot maandag, 28 mei, we publiceren op woensdag, 30 mei. Hopelijk hebben jullie weer zin om massaal mee te doen ?


1.Nelleke12.Femminde23.Nicole
2.Sarah13.Petra24.Mariken
3.Marfien14.Margreet25.Linda Crea
4.Crea Nancy15.leny w 326.Ellen
5.Ineke16.els van herck27.Grietje Jansen
6.Ger Janne17.Colien28.Yvonne van Bruggen
7.Veerle18.Ans S.29.Ingrid
8.Bep19.Diny30.Nancy
9.Jantine20.Larissa31. Chantal 
10.Gerrie21.Jolanda S
11.Martina's kaartjes22.Laurette


Geef je hieronder op bij Mister Linky. Lukt het niet onmiddellijk, kom dan even terug (Mister Linky is niet van de snelste, dus hij heeft wel even tijd nodig om je aanmelding of van iemand anders te verwerken), of laat een reactie achter, dan zet ik je wel in de lijst. Ik waag het even om het alleen met Mister Linky te doen deze maand, we zien wat er gebeurd, goed ?
Om er voor te zorgen dat je bij Mister Linky de kaart ziet van het kleurenkaartenteam, moet je zorgen dat je een link plakt van je 'homepagina', dus géén bericht hebt open staan. Dan krijgen we automatisch op de gegeven dag, de juiste kaart te zien als we op de link klikken. Dank je wel voor de moeite. 
Alvast bedankt voor het opgeven en tot morgen, voor een verse kerstkaart !
Groetjes, Martina
x

20 opmerkingen:

Nelleke zei

Ik doe weer graag mee! De volgende mag het bepalen groetjes Nelleke

Sarah zei

Ik doe ook mee!

Marfien zei

En ik ben er ook weer bij!

Nancy Soetaert zei

ik doe ook weer mee!

!neke zei

Ook ik ben er weer bij !

Veerle zei

Ik doe ook weer mee !!!!!
Grtjs Veerle

GerJanne zei

Ik doe ook mee.

Jantine zei

Mooie kleurencombinatie! Ik doe weer mee!
Groetjes
Jantine

gerrie zei


Ik doe ook weer mee, groetjes Gerrie.

Nancy zei

Hey Martina,

Zet mij maar mee op het lijstje!

Liefs,
Nancy

Femminde zei

Hallo Martina,
Ik hoop ook weer mee te doen. Leuk!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Mooie combinatie. Ik doe mee!
xxx Margreet

lenywim35 zei

Heel mooi combi. En laat ik nu zalmroze lint ook bij me hebben. Tot over 4 weken. grts leny w

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ook ik doe graag weer mee!
Lieve groetjes, Yvonne

Colien zei

Oeps, roze.... ach, het gaat om de uitdaging, dus ik doe gewoon weer mee! :)
grt Colien

Diny zei

Ik doe weer mee Martina.....leuke kleurtjes!'
Groetjes Diny

Larissa zei

Ik doe natuurlijk mee!

Ellen zei

Ik doe mee!

Grietje Jansen zei

Ik ben ook eindelijk weer eens van de partij.

Grietje

chantal zei

ik zie juist dat de l8nk. iet heeft gepakt, ben er bij maar niet geregistreerd
chantal